Prirodne lepote Srbije: Nezapažena bogatstva
Autor Veljko DimitrijevićPoslednjih nedelja na internetu je popularno promovisanje prirodnih lepota Srbije, pa tako možemo videti sve te nama nepoznate predele koje je neko, konačno, lansirao u ovaj online brlog, pa sada svi zajedno uživamo u onome što je oduvek bilo tu oko nas. Prirodne lepote koje nas okružuju tek sada postaju uvažene, i to zahvaljujući jednom takvom opštilu kakvo je internet.
Da nema efikasnijeg sredstva od interneta u borbi protiv cenzura, javašluka ili čak promovisanja prirodnih lepota, dokazano je još jednom. Ni hiljade reklamnih agencija ne potvrđuju kvalitet koliko jedan link na društvenoj mreži. Ovog puta tema „linka“ je Srbija i njene prirodne lepote.
Seoski turizam Srbije pokrenuo je kampanju koja je ovih dana bila jako popularna na društvenim mrežama, a koja govori o prirodnim lepotama Srbije. Opisujući prirodne krajolike poput Zlatara, Potpećke pećine, Lazarevog kanjona i istočne Srbije, kreatori kampanje stavljaju akcenat na veliko prirodno bogatstvo kojim smo okruženi i koje bi bilo jedinstvena preporuka prilikom poseta stranih turista.
Drago nam je da smo vas podstakli na putovanja i istraživanje ovih delova Srbije našim fotografijama. Zbog autorskih...
Posted by Seoski Turizam Srbije - Serbian Rural Tourism on Thursday, January 14, 2016
Da Surduk i Ivanjica mogu biti pandan Doveru i Novom Zelandu pokazali su nam kreatori ove kampanje kroz niz slika i poređenja. Ovaj niz slika moguće je videti i sa engleskim prevodom, što jasno upućuje na nameru da se svakom na kugli zemaljskoj predstavi srpski turizam kakav još nismo iskusili. Koliko je sve to moguće u eri interneta potvrđuju i iskustva ljudi koji su ovaj sadržaj podelili sa svojim stranim prijateljima. Mali broj stranaca je znao nešto više o Krupajskom vrelu kod Žagubice ili o Tupavici na Staroj planini, a zahvaljujući jednoj od najlepših turističkih kampanja danas je i to moguće.
Nema sumnje da je ova vrsta kampanje pravo osveženje za turiste i marketinške agencije. Na nama jedino ostaje da naučimo ponešto iz oblasti marketinga, pa da budućim turistima u Negotinskoj Krajini valjano približimo naše kanjone, pivnice i livade, i to na jedan neuobičajen način, kakav je, vidimo, itekako moguće izvesti.