Svako ko sumnja u ispravnost decembarskih računa moći će da u roku od osam dana podnese prigovor na račun po regularnoj proceduri, saopštili su u JP EPS.

Prigovori moraju da se upute u tom roku na šalterima EPS-a u elektrodistribucijama, pisanim putem na adresu navedenu na prednjoj strani računa ili lično na toj istoj adresi.
U Elektroprivredi Srbije, u kojoj je u toku unutrašnja kontrola sprovođenja očitavanja, navode da nijedan kupac kod koga se utvrdi nepravilnost u očitavanju neće biti oštećen, te da će sve uočene nepravilnosti na decembarskim računima za električnu energiju biti savesno i odgovorno ispitane, a svaki slučaj pojedinačno razmotren.
Na računima je, ističu u EPS-u, naveden i broj telefona na koji kupci mogu da se jave za sve što ih interesuje u vezi sa ovim slučajem.
“Ljudi u određenim elektrodistribucijama koji snose krivicu za ovaj deo priče biće smenjeni već u toku naredne nedelje, a svi naši građani koji smatraju da su oštećeni i da imaju nerealno veći račun, mogu da upute reklamaciju”, istakao je Milorad Grčić, v. d. direktora „Elektroprivrede Srbije“.
U EPS-u navode i da će sve eventualne greše načinjene u čitanju za decembar biti ispravljene sa pojačanom kontrolom očitavanja stanja brojila za januar. Na taj način, kažu u Elektroprivredi Srbije, u računu za januar, koji će kupci dobiti u februaru, biće utvrđena potpuno tačna stanja.