Beogradska lizing kuća „VB Leasing“ podnela je Osnovnom javnom tužilaštvu u Negotinu krivičnu prijavu protiv Dragoslava Bogdanovića iz Sikola kod Negotina i Staniše Stojićevića iz Žagubice zbog postojanja opravdane sumnje da su „prisvajanjem minibusa marke Gaz 2705-531 pribavili sebi protivpravnu imovinsku korist“.
„VB Leasing“ još od 2012. vodi izvršni postupak za oduzimanje spornog minibusa, proizvedenog 2006. ali i pored toga što za vozilom postoji i policijska potraga, minibus je netragom nestao.
Kako navode u ovoj beogradskoj lizing kući oni su 31.maja 2006. sa Dragoslavom Bogdanovićem, koji se u to vreme vodio kao odgovorno lice firme “Moto Boem” sklopili ugovor o finansijskom lizingu za mini autobus, marke Gaz, a kojim je bilo predviđeno da “Moto Boem” lizing naknadu plaća u 72 mesečne rate. Bogdanović je, ističu u “VB Leasingu” preuzeo istog dana vozilo, a nakon što je platio učešće i 64 rate, prestao da plaća lizing, pa su 31.12.2011. raskinuli sa ovom firmom ugovor, tražeći da im se vozilo vrati.
Privredni sud u Zaječaru 7.maja 2012. postupajući po predlogu “VB Leasinga” da im se vozilo vrati doneo je rešenje o izvršenju, ali je u toku ovog postupka promenjen direktor privrednog društva “Moto Boem” d.o.o. Negotin, pa je umesto Bogdanovića, inače donedavnog poverenika negotinskog SNS, upisan Staniša Stojićević iz Žagubice. Tu, međutim, započinju i njihove muke, jer i pored potrage, ni policija, ni sudski izvršitelji to vozilo ni do dana današnjeg nisu pronašli.
Sudski izvršitelj Privrednog suda u Zaječaru je, tvrde u “VB Leasingu” više puta pokušavao da pronađe i oduzme minibus, poslednji put 8.septembra 2014. ali je u tome, nažalost, bio neuspešan. I policija je postupajući po nalogu suda u više navrata pokušavala da pronađe vozilo, pa čak i direktora privrednog društva “Moto Boem”. Privredni sud u Zaječaru je, potom, 27.novembra 2014. rešenjem obustavio postupak izvršenja.
“VB Leasing je 2016. podneo krivičnu prijavu protiv Dragoslava Bogdanovića i Staniše Stojićevića za zloupotrebu položaja odgovornog lica iz čl. 234 stav 1 KZ. Istraga je i dalje otvorena, ali nemamo informacije o toku istrage. Dug “Moto Boema” prema “VB Leasingu” iznosi 229.567,35 dinara sa zakonskom zateznom kamatom obračunatom na taj iznos od 07.06.2012. godine. Zakonska zatezna kamata na 01.02.2017. godine iznosi 171.316,87 RSD, tako da je ukupan dug “Moto Boema” na dan 01.02.2017. iznosio 400.884,22 dinara”, tvrdi Slobodan Janošević, rukovodilac pravnog odeljenja “VB Leasing” iz Beograda.
U ovoj firmi navode da niti “Moto Boem”, niti neko drugi nisu prijavili osiguravajućem društvu kog koga je sporno vozilo kasno osigurano, da je ukradeno ili da je na njemu načinjena neka šteta.
Interesantno je i da se i ta firma, ali i “Moto Boem Trans” d.o.o. Negotin, o kojoj smo nedavno pisali kao o firmi od koje je opština Negotin za potrebe Poljoprivredne škole “Rajko Bosnić” kupila polovan autobus, marke Ikarbus, koji je pokvaren od prošlog maja, vode na istoj adresi.
I pored brojnih pokušaja da dođemo do Dragoslava Bogdanovića, nažalost, nismo uspeli. U firmi su nam rekli da su ga porukom obavestili da smo zvali, te da će nam se javiti. Molbu da nam prokomentariše ovaj slučaj prosledili smo mu i mi, ali nam on do zaključenja ovog teksta, nije odgovorio.
Dodaj komentar
Komentari
Da li je tačno da je polovni autobus iz MotoBoema plaćen 5 miliona dinara, dakle oko 40 hiljada evra?
Za taj novac se je mogao uvesti iz inostranstva mnogo bolji autibus i to prigradski, koji je namenjen ovom vidu prevoza za školu ili čak da se sadašnji stari Sanos generalno remontuje za blizu 25000 evra i od njega napravi potpuno nov autobus, a takve industrijske reparacije se rade u specijalizovanim servisaima poput MaxiServisa iz Sopota, LastaBus iz Beograda, Ikarbusa, Niš-ekspres i td.
Dakle za mnogo manji novac se mogao dobiti bolji autobus.
Nadam se da će neko za ovo da odgovara, svi oni koji su učestvovali u ovoj radnji, naravno kada dođe na vlast poštena vlast, odnosno oni koji do sada nikad nisu bili na vlasti a građani će moći takve da biraju!