Beogradska lizing kuća „VB Leasing“ podnela je Osnovnom javnom tužilaštvu u Negotinu krivičnu prijavu protiv Dragoslava Bogdanovića iz Sikola kod Negotina i Staniše Stojićevića iz Žagubice zbog postojanja opravdane sumnje da su „prisvajanjem minibusa marke Gaz 2705-531 pribavili sebi protivpravnu imovinsku korist“. 

Ilustracija, wikiwand

„VB Leasing“ još od 2012. vodi izvršni postupak za oduzimanje spornog minibusa, proizvedenog 2006. ali i pored toga što za vozilom postoji i policijska potraga, minibus je netragom nestao.

Kako navode u ovoj beogradskoj lizing kući oni su 31.maja 2006. sa Dragoslavom  Bogdanovićem, koji se u to vreme vodio kao odgovorno lice firme “Moto Boem”  sklopili ugovor o finansijskom lizingu za mini autobus, marke Gaz, a kojim je bilo predviđeno da “Moto Boem” lizing naknadu plaća u 72 mesečne rate. Bogdanović je, ističu u “VB Leasingu” preuzeo istog dana vozilo, a nakon što je platio učešće i 64 rate, prestao da plaća lizing, pa su 31.12.2011. raskinuli sa ovom firmom ugovor, tražeći da im se vozilo vrati.

Privredni sud u Zaječaru 7.maja 2012. postupajući po predlogu “VB Leasinga” da im se vozilo vrati doneo je rešenje o izvršenju, ali je u toku ovog postupka promenjen direktor privrednog društva “Moto Boem” d.o.o. Negotin, pa je umesto Bogdanovića, inače donedavnog poverenika negotinskog SNS, upisan Staniša Stojićević iz Žagubice.  Tu, međutim, započinju i njihove muke, jer i pored potrage, ni policija, ni sudski izvršitelji to vozilo ni do dana današnjeg nisu pronašli.

Ilustracija, pixabay.com

Sudski izvršitelj Privrednog suda u Zaječaru je, tvrde u “VB Leasingu” više puta pokušavao da pronađe i oduzme minibus, poslednji put 8.septembra 2014. ali je u tome, nažalost, bio neuspešan. I policija je postupajući  po nalogu suda u više navrata pokušavala da pronađe vozilo, pa čak i direktora privrednog društva “Moto Boem”. Privredni sud u Zaječaru je, potom, 27.novembra 2014. rešenjem obustavio postupak izvršenja.

VB Leasing je 2016. podneo krivičnu prijavu protiv Dragoslava Bogdanovića i Staniše Stojićevića za zloupotrebu položaja odgovornog lica iz čl. 234 stav 1 KZ. Istraga je i dalje otvorena, ali nemamo informacije o toku istrage.  Dug “Moto Boema” prema “VB Leasingu” iznosi 229.567,35 dinara sa zakonskom zateznom kamatom obračunatom na taj iznos od 07.06.2012. godine. Zakonska zatezna kamata na 01.02.2017. godine iznosi 171.316,87 RSD, tako da je ukupan dug “Moto Boema” na dan 01.02.2017. iznosio 400.884,22 dinara”, tvrdi Slobodan Janošević, rukovodilac pravnog odeljenja “VB Leasing” iz Beograda

U ovoj firmi navode da niti “Moto Boem”, niti neko drugi nisu prijavili osiguravajućem društvu kog koga je sporno vozilo kasno osigurano, da je ukradeno ili da je na njemu načinjena neka šteta.

Interesantno je i da se i ta firma, ali i “Moto Boem Trans” d.o.o. Negotin, o kojoj smo nedavno pisali kao o firmi od koje je opština Negotin za potrebe Poljoprivredne škole “Rajko Bosnić” kupila polovan autobus, marke Ikarbus, koji je pokvaren od prošlog maja, vode na istoj adresi.

I pored brojnih pokušaja da dođemo do Dragoslava Bogdanovića, nažalost, nismo uspeli. U firmi su nam rekli da su ga porukom obavestili da smo zvali, te da će nam se javiti. Molbu da nam prokomentariše ovaj slučaj prosledili smo mu i mi, ali nam on do zaključenja ovog teksta, nije odgovorio.

 

Dodaj komentar

Molimo Vas da se u komentarima držite teme teksta. Redakcija portala EAST SIDE zadržava pravo da - ukoliko ih proceni kao neumesne - ne objavi komentare koji sadrže osvrte na nečiju ličnost i privatan život, uvrede na račun autora teksta i/ili članova redakcije EAST SIDE kao i bilo kakvu pretnju, nepristojan rečnik, govor mržnje, rasne i nacionalne uvrede ili bilo kakav nezakonit sadržaj. Linkove ka drugim sajtovima ne objavljujemo. EAST SIDE nema nikakvu obavezu obrazlaganja odluka vezanih za njihovo objavljivanje. Redakcija ne odgovara za stavove čitalaca iznesene u komentarima. Vaš komentar može sadržati najviše 1.000 pojedinačnih karaktera i smatra se da ste slanjem komentara potvrdili saglasnost sa gore navedenim pravilima.

Sigurnosni kod
Osveži

Komentari  

09 # Rambo 08-02-2017 02:13
Poštovani,

Da li je tačno da je polovni autobus iz MotoBoema plaćen 5 miliona dinara, dakle oko 40 hiljada evra?
Za taj novac se je mogao uvesti iz inostranstva mnogo bolji autibus i to prigradski, koji je namenjen ovom vidu prevoza za školu ili čak da se sadašnji stari Sanos generalno remontuje za blizu 25000 evra i od njega napravi potpuno nov autobus, a takve industrijske reparacije se rade u specijalizovanim servisaima poput MaxiServisa iz Sopota, LastaBus iz Beograda, Ikarbusa, Niš-ekspres i td.
Dakle za mnogo manji novac se mogao dobiti bolji autobus.
Nadam se da će neko za ovo da odgovara, svi oni koji su učestvovali u ovoj radnji, naravno kada dođe na vlast poštena vlast, odnosno oni koji do sada nikad nisu bili na vlasti a građani će moći takve da biraju!
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
58 # velja komunista 07-02-2017 12:15
sta ima da se vama pravda..
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
411 # Zoran 06-02-2017 21:15
To je onaj Dragoslav Bogdanovic zvani drakce koji vodi sns u Negotinu. Taj isti je u vreme vladavine dinastije Gerov dobio tender da prevozi sve ucenike po svim seoskim skolama u Opstini Negotin, cak je Rade Nedeljkovic pokrenuo krivicni postupak protiv Rade, Vlade i Drakceta ali naravno postupak je obustavljen jer JEDINO moto boem je ispunio sve uslove konkursa!
Odgovori | Odgovori uz citat | Citat
JSN Decor template designed by JoomlaShine.com